dimecres, 27 de maig de 2015

Entrevista a Roger Valero
(representant del consell escolar)


Us mostrem l’entrevista feta al representant del Consell Escolar, Roger Valero, de 3r d’ESO, perquè coneguem millor en què consisteix la seva feina en aquest institut:    

-Per què i com va sorgir la idea de ser representant?
Em vaig presentar perquè l’antic representant del Consell Escolar m’ho va oferir i m’hi vaig voler presentar.
-Quant de temps i quina feina et va portar la teva campanya electoral? Com et vas sentir quan vas saber que havies guanyat les eleccions?
Vam fer un vídeo explicant què volíem fer, per què ens presentàvem i quines millores volíem fer.  El mateix dia, en Miquel Font (director de l’institut) ens va avisar a mi i a en Martí Inglada que tots dos havien tingut un premi, jo seria el representant durant 4 anys i en Martí també, però començaria el curs que ve.
-Quina és la teva feina com a representant del Consell Escolar? Té alguna dificultat aquesta feina?
Reunir-se amb el professorat i aprovar o no aprovar les propostes que es presenten, parlar d’algun cas en concret i dels problemes de l’institut. No té cap dificultat, excepte algunes reunions bastant llargues.
-Amb quines freqüències feu reunions? I de què  parleu?
Normalment en fem una cada trimestre. Com he dit abans, parlem sobre aprovar o no aprovar les propostes que es presenten, d’algun cas en concret i dels problemes de l’institut.
-Actualment t’agrada ser representant?
I tant que sí! Si no, no m’hi hauria presentat.
-Durant quan de temps tindràs aquest càrrec?
Durant 4 anys, per això vaig escollir començar-ho a 3r d’ESO, perquè acabaré a 2n de Batxillerat. Crec que és el millor any per començar.
-Què opines en general sobre com funciona el Consell Escolar actualment?
Creus que aquesta feina té un paper important en l’institut?     
La veritat és que tots ens portem bastant bé i creiem que fem la feina correctament
És important aquesta feina, perquè crec que sense el Consell Escolar l’institut no funcionaria del tot bé.   



Bru Planella i Ferran Romero

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada